Kızlar 9 aylık oğlum var doğmadan önce evlendiğimden beri her hafta dipköşe evi süpürürdüm toplardım tabi çocuk olunca değişiyor herşey ama ben tepe taklak oldum ev işi asla yapamıyorum eskiden annem ablam gelir bakardı oğluma yapardım birazdan olsa şimdi pek gelemiyorlar oğlum zaten hareketli asla durmuyor gün içinde iki kere uyuyor 1 buçuk saat toplam 3 o zamanda genelde ya yemek yapıyorum yada çok yorgun oluyorum onunla beraber uzanıp kalıyorum yada evi topluyorum. Eşimde 12 saat çalışıyor 9 da eve geliyor yinede biraz bakıyor uyku saati gelene kadar.. sizler nasıl yapıyorsunuz ya acaba sadece benmi böyleyim diyorum bazen yetişemiyorum çok yoruldum şu beş kaç haftadır..