Adenisik bizde bugün tam 3 aylık olduk aslında benimde sütüm var etmiyor bırakıyor düzgün bir şekilde emmiyor beni bide üstüne kabız bu çocuk kakasını fitille yapıyor artık bugün akşam verdim , gün içinde emziriyim diyorum akşamlarıda 60 ml süt veriyim diye düşündüm siz nasıl veriyor sunuz