27 aylık oğlum 1 aydır her gece uyanıp babasının yanına gitmek istiyo asla ikna edemiyorum. Ve hep bu saatlerde.Bazen sabah a kadar uyumuyor.Düzenimiz bozuldu. İkizi var onda böyle bir durum yok. Normalde uyku düzenimiz çok iyidi. Hiç sıkıntı yaşamadık. Biri bana aynı şeyleri yaşıyoruz ve ya yaşadık geçti demesine çok ihtiyacım var😫 Akşama kadar canım çıkıyor ikizlerle uğraşmaktan buna bir de gece eklenince mahvoldum artık😫