Huluaa11- bizde 6-12 ye yeni geçtik daha önce bir numara o kadar kokmuyordu bu biraz ağır geldi bana hazırlarken ama bebeğim içiyo gerçi bazen bırakıyo birazını ama öncekinde de iştahsız olduğu zamanlar olurdu ben dolapta saklıyorum sıcak çünkü hava aşırı. Siz deyince bende bi acaba dedim takip edicem bakalım tamamen bitirdiği günler mi fazla yoksa hep mi bırakacak