Gakkoyenge ondan başka hayatta güvenebileceğim ikinci bir kişi yok. Ne annem ne babam, ne onun annesi babası çünkü herkesin refleksleri zayıf geliyor bana. Eşim atiktir, kızımın peşindedir sürekli. Kendini yaralamasına müsaade etmez. Bakıcı da tutabilirdik ama ikimizin de gözü arkada kalırdı. Ben zaten yemekleri akşamdan hazırlıyorum. Temizliği yapıyorum. Eşim toplamda 5 saat bakmış oluyor. (öğretmenim) sonrasında da ben devralıyorum. Dezavantaj olan durum o 5 saatte baktığı için geri kalan saatlerde komple bana bırakıyor. Bir de ekran mecbur kalırsa veriyor, farkındayım. Günde 30 dk gibi. Bakıcı da olsa bunu yapacaktı zaten en azından babası benim onay verdiğim videoları açıyor. Avantajı ise saymak ile bitmez. Babasıyla büyümüş, babası tarafından sevilmiş hiçbir çocuğu büyüyünce yıkmak kolay değildir, bunu ben değil sadece pedagoglar söylüyor. Benim de babamla çocukluğum müthiş geçmişti, aynısı kızıma da nasip oldu. Eşim çok panik, bu bizi sıkıyor sadece. Onun dışında sorun yok.