KatremAlya3 söylediklerinin aynısı var ,2 yaşından beri harflerinin bir çoğunu biliyordu çünkü soruyordu son 5-6 aydır da yazma hevesi başladı ,kendince kitap açıyor okumaya çalışıyormuş gibi yapıyor kardeşine zaten biz de kitap okuyoruz ona özellikle akşam uyumadan önce ,son zamanlarda da aklına bir kelime geliyor bu nasıl yazılıyor diye tek tek harf istiyor benden ,rakamları iyi kötü yaziyor bir şekilde zaten görsel hafızası çok iyi bir şeyin nasıl çizildiğini gorsun aklında tutuyor ciziyor hemen eğer hevesi gittikçe artarsa olmadı dediğiniz su setlere bakayım yanlış bir şekilde de öğretmek istemiyorum okulda öğretmeni zorlamasini ,uyumsuz olmasını istemiyorum çünkü