ali1424 Ek gıda alıyorsa öğünleri artık gıdaya dönükbe emmeyi keyfi yapıyorsa tabi bunu doktorunuz da önerdiyse gerek yok bence genelde bir şey sonrası emme ara öğün gibi oluyormuş 6