Merhabalar
Oğlum 1 aylık. Emzirdiğim halde cok ağlıyo bazen ve hep aranıyor hep istiyor acab diyorum sütüm mü yetişmiyo
Ama sağım yaptığımda da epey çıkıyordu
Neyse sarılık olduğundan dolayı mama takviyeli gittik doktorun isteğiyle. Sanırım mamaya mı alıştı bilmiyorum .
Emerken de bazen emiyo bırakıyor sonra yine ağzına tutuyorum ellerini kollarını cok oynatıyo ağzına aldırıyorum ama yine emip çıkarıyor etrafı falan süzüyo
Mamadan nasıl vazgeçicez bilemedim tabi biberonla vermiş bulunduk o süreçte bi kaç sefer