Kızlar 23 aylık oğlum var asla ilaç içirmiyorum şuan ateşi 36,9 filandır 1 yaşında ateşli havale geçirdi çok korkuyorum genelde 37 nin üzerine çıktığında veriyorum. Normalde verilmez ama çok korkuyorum yine havale olursa diye.
Dolven vermeye çalışıyorum ama içmiyor aşşşırı gerginim nasıl ilaç içireceğim. Yanımda uyuyor şimdi ilk uyanmasında vermek istiyorum bana bi yol gösterin lütfen.