kirikkalp linamungan bence uykuya dalana kadar yok bende sallıyordum ama çok değil hafifçe uykuya dalana kadar
Themom_ linamungan Hiç sallamadım ne kucağımda ne beşikte kucağımda pış pış yapıp uyuttum 6 aya kadar 6. Aydan sonra yanına yatarak uyumaya alıstırdım hala öyle devam ediyoruz 15 aylık şu anda.
anniskomb linamungan bende assslaa sallamam zararlı diyenlerdendim kollarımın hali kalmadığı için 2 aydan sonra ayağımda sallamaya başladım ama çok hafif kafası şiddetli sallanmadığı sürece sıkıntı yok bence bazı bebişler sallanmak istiyor bence :)
heygorl Sallamaya alıştırmayın. İleride rahat edersiniz. Hiç sallamadım yanına uzanıp uyutmaya alıştırdım kendi kendine bile uyuyordu daha küçükken. Arkadaşımın dizleri kolları kopuyor çocuk büyüdükçe daha çok zorlaşır