Bende kirlendikçe silerim😊3 çocukla öyle camla çerçeveyle uğraşacak asla zaman olmuyor.Bizim günlük çıkan çamaşırımız bile yıka,as, kurut,yerleştir bir sürü zamanımı alıyor.Diger günlük işler süpürgesi,yemeği,çocukları yıkaması,hergün mutlaka dışarı çıkarmak.2gunde bi silenlere saygı duydum😊Temizlik işini cok abartmamakta fayda insanda takıntı oluyor.Birde çocuklarımızın hergun zamanından alıyoruz.