humaasli Hanımlar merhaba şuan5 aylığız ek gıdaya az kaldı, OİOİ nın tabak kaşık ve önlüğünü sipariş ettim, kullanıp memnun olan veya olmayan var mı ? Farklı marka önerisi olan da olabilir? Deneyimlerinizi paylaşır mısınız
0000Bahar humaasli bende e bebekten heves edip almıştım ama gereksiz bence kullanmıyorum arada öyle çok nadir kızım da oynuyor 😂 çok bişi almayın bence
tekbasimabakiyorum humaasli oioi kadar rezil bir marka yok hepsini çöpe attım bir de tonla para vermiştim. Üzerinde deterjan kokusu kalıyor, ne şekilde yıkarsanız yıkayın çıkmıyor ve bütün yemeklere geçiyor. Babyjem aldım gayet memnunun
0000Bahar humaasli elde yıkıyorum yıkadığım halde temiz gelmiyor sanki kokuyor gibi canım kızımın oyun tabağı oldu 😊