Kızlar yardııım! Uyku eğitimini nasıl verebilirim 10 aylık şuan 2 3 haftadır 9.30da yatıp 6.30 7 gibi kalkıyordu nedense bozuldu destekli uyutuyorum bunu nasıl bırakabilirim önerilerinize açığım 4.5 saattir uyutmaya çalışıyorum beşiğe koyduğum an gözlerini açıp bana gülüyor uyku eğitimini çok ağlatarak da yapmak istemiyorum rutin oluşturmak istiyorum ama nasıl yapıcağımı da bilmiyorum çaresizce kalakaldım sinirimden çok ağladığım oluyor yardım lütfen siz neler yapıyorsunuz