mavisdrn58 superkahramanbiranne ya aslında geçen doktoruma gittim doğum kontrol habı yazdı reglin ilk günü başla dedi ve halen regl olmadım, yani öbür korunma yöntemleriyle kalmam umarım regl gününe kadar
mavisdrn58 heygorl evet emziriyorum ilk cocuğum da 40 tan hemen sonra olmuştum bunda olmayınca tedirginleştim
Tugbayildizz mavisdrn58 kızım 1 yaşında hala olmadım 😂 çok aktif emzirdim ona bağlıyorum ama yinede bir doktoruma görünücem
Birdunyabircennetannesi mavisdrn58 Geri çekilme korunma yöntemi değildir doğumdan sonra hamile kalma ihtimaliniz yüksek o yüzden prezervatif kullanın mutlaka
superkahramanbiranne mavisdrn58 canım 6 aya kadar prezervatif kprundum 7 ayda adetim geldi spiral taktırdım. ayrıca hapı regl olmadan da kullanıyorsun galiba
mavisdrn58 Birdunyabircennetannesi kullanıyoruz ama içime pek sinmiyor o bile yani en etkili hap diye düşünüyorum sizce?
mavisdrn58 superkahramanbiranne doktorum emziren anneler için verdi bıtane eczane de doktorum da reglin 1. Günü başla dediler bende bekliyorum
mavisdrn58 heygorl 2 çocuk var tüpleri bağlatmak için erkenmi ya kararsızım bu konuda peş peşe oldu zaten ikiside
Birdunyabircennetannesi mavisdrn58 Yani 2 senedir hapla korunuyoruz bir sıkıntı olmadı Allah olmayana nasip etsin