nisanu arkadaşımın bebesi 45 günlük. Onun doktoru gece 4 saatte bir gündüz 2 saatte bir emzir demiş. Valla benim bebemin de bugün kırkı çıkıyor. Gündüz resmen saat başı bir emmek istiyor veriyorum. Gece de 3,5-4 saati buluyor kendisi uyanınca emziriyorum özellikle kaldırmıyorum. Kilosu gelişimi gayet iyi.