Tangrampuzzle Fayda zarar yönünden hisleriniz nedir ne sıklıkta tüketiyorsunuz (hem çocuk hem kendimiz için)
Dolores Tangrampuzzle ben de merak ediyorum bu konuyu. Kendim araştırdığımda zararlı olduğunu okudum. Hastalanmayançocuk sayfası ise hem kendi hem de çocuklarına hergün kullanıyor. Aklım karışık
Asyaveannesi04 Tangrampuzzle Ben yemeğe çok faydalı olduğunu düşünmüyorum ama saçıma çok iyi geliyor hafta da bir maskesini yapıyorum
Sedaalya Tangrampuzzle ben kızıma kullanıyorum günde 1 çay kaşığı kadar. Ara öğünlerinde veriyorum. İlk kullandığımda inanılmaz iştahını açmıştı mesela. Birde hergün 1 tane muz yer neredeyse hiç kabızlık yaşamayız ben h.cevizi yağının etkisi olduğu düşünüyorum
Tangrampuzzle Dolores Evet bende kendisini takip ediyorum bazen okur uygularım hindistan c. Yağında kararsız kaldım