Merhaba hanımlar. Emziren annelere danışmam gerekiyor acil. Kızımın (15 yaş) ameliyatı var. Bir gece hastanede yatıcak. 11 aylık oğlumu emziriyorum. Kızımın yanında ben kalmak istiyorum refakatçi olarak bana ihtiyacı var. Eşim oğlum emmeden uyumaz sabaha kadar ağlar diyo. Ne yapıcam ben. Tecrübeleriniz var mı. Bi gece emmeden durur mu. Babası da yardımcı olamaz hastanede. Kıl dönmesi ameliyatı çok çekiniyo herkesten benden başkasıyla rahat edemez. Bir gece idare edebilir mi bebeğim. Emmeden de uyumuyo. Emen bebeklerinizi en fazla ne kadar bırakabildiniz?