Yürek mi yediniz nasıl korunmasız yapabiliyorsunuz ya aklım almıyor ( eğer kesinlikle istemiyorsanız tabi) hicbirsekilde korunmasız yapmadım ve sadece de prezervatifle korunuyoruz yillardir o da sadece sona dogru. Yıllardır hicbisey olmadı. Su prezervatif kullanıp yine de olduk diyenler kesinlikle arada birkaç kere korunmasız yapıp sonra da prezervatif e laf ediyorlar