13 aylık oğlum dehşet kaşınıyor. Vücudu kabardığında daha kötüydü. Bioderma atoderm kullanıyorum devamkı da nemlendiriyorum. Alerji testi negatif, dermatoloji gördü 2 tane krem verdi bırakınca tekrar kaşıntıları başladı tekrar götürcem. Şekerine bile baktılar sorun mu var diye normal çıktı her şeyi ama artık kafasını kolunu kanata kanata kaşıyor her gören düştü ya da bişey oldu sanıyor. Tırnaklarını kesiyorum yapmadığım şey kalmadı fakat ne kaşıntının önüne geçebildim ne de kanatmasının 🥲 Başına gelen var mı?