Oğlum iki yaşına girmek üzere ve ben artık emzirmeyi bırakmak istiyorum çünkü gece gündüz saat başı emiyor ve gectekten bedenen ve ruhen çok yorgunum. Bı çocuğum daha var ve ikisine yetmek zorundayım uyuyup dinlenemedigim için perişan haldeyim. Kızım anne sütünü 5 ay kadar emdi zar zor oda ama oğlum çok düşkün o yüzden bıraktırma konusunda bir tecrübeye sahip değilim bu yüzden sizlerden yardım istiyorum. Sütüm hala çok yoğun üç kez mastır oldum ve çok ağrılar çektim bu yüzden de korkuyorum aslında emzirmeyi bırakırken tekrar acı cekecegim diye sütümü azaltacak bildiğiniz ürün yiyecek bişey varsa onları da yazarsanız çok sevinirim şimdiden düşünüp bana geri dönüş sağlayacak olan tecrübeli annelere teşekkür ederim ♥️