Pinar50 evet benimde bir süre öyle olmuştu sağım pek düzenli yapmama rağmen tazyik kazandı ve fışkırmaya döndü iş, aslında süt kanallarının tıkanıklığından olurmuş hortumun tıkanmasından düşünün. Yatarak emzirdiğim oluyordu, Blok şeklinde emzirme yapıyordum yani 2-3 kere üst üste aynı memeyi veriyordum yada bi 5 dk sağıyordum öyle memeyi veriyordum emmesi için bebeğime fakat kesin çözüm oldu mu derseniz olmadı bebeğim ara ara boğulurdu memeyi bırakırdı falan zamanla büyüdükçe öğrendi sizinkide 1 aya kadar öğrenir zaten 3 ayda memeler terbiye oluyor bebekte büyüyor emme refleksi güçleniyor o zaman rahat nefes alıyorsun