Ylz00 6.5 ay önce doğum yaptım bir kzıım oldu. Şimdi 3.5 aylık hamileyim bu sefer de oğlum olacak ama bunda da hiç kanama vs birşeyle karşılaşmadım.Kızıma hamileyken 11 haftalıkken kanamam oldu o da kan uyuşmazlığından dolayı erkenden uyuşmazlık iğnesi olmak zorunda kaldım. Şimdi bu hamileliğimde de bekliyorum bakalım ne zaman kanamam olacak 😂