1 yaşında yapılan kan tahlilinden sonra tekrar 2 yaşında da yaptırdınız mı?
1 yaşında kan tahlili yaptırdık değerleri iyiydi o yüzden doktorumuz kan ilacı D vitamini vs tamamen bıraktırdı 2 yaşında tekrar çağırmıştı ama henüz gitmedik bazı görüştüğüm annelerde bir problem olmadığı sürece götürmediklerini söyledi ve 5 yaşa kadar doktorları da tahlil vs istememiş sizler gittiniz mi acaba ?