Fel 1 yaşı kalabalık kutlamak bence çocuğa eziyet oluyor ben yıllarca organizasyon şirketinde çalıştım gözlemim bu yönde çocuğun uyku saati şaşıyor huysuzlanıyor anne geriliyor vs vs fotoğraf çekimi ve seyahat bence en mantıklı kutlama yöntemi ben ilk çocuğumu kalabalık kutlamaya niyetlenmiştim covid zamanıydı o sabah ailem annem babam kardeşim teyzelerim vs temaslı çıktı 20 kişilik pastayı ve bütün hazırlığı eşimle yemiştik 1 hafta 😂 dün de kızımın doğum günüydü papatya konsepti yaptık çekirdek ailemiz resimler çekildik bir fotoğrafçı var beğendiğim ona çocukların ikisini çektircem kardeş çekimi. kayınvalidemlerle toplanınca bir pasta da orda kesilir genelde pazarları onların büyük aile toplantısı oluyor teyzeler dayılar çoluk çocuk ona bir hazırlık yapmayı düşünmüyorum hazıra konarım herkesi toplu bulunca 😂