Merhabalarr, burda açtığım ilk başlık hayırlı olsunn 🥹🥹 kızlar ilk 3 gün sütüm gelmedi yine meme tutturuyordum memeye şırıngayla mama verip öyle besliyordum bebişimi ama mamanın yarısından çoğu dökülüyordu sütüm de 0 olduğu için bebeğim maalesef sarılık oldu 🥹 sonra biberonla verdim mama ki sırf doysun diye lütfen bu konuda eleştiri yapıcaklar yapmasınn o an annelik iç güdüsüyle sırf doysun diye insan her şeyi yapıyor. Bebeğim bir günnhastanede kaldı çok zordu benim için. Şimdi bebeğim hala sarılığı devam ediyor çok iyi beslemem lazım sütüm de geliyor ama az doyurucak kadar değil, mama vermeye de devam ediyorum ama memeyi çok reddediyor olan sütte boşa gidiyor napabiliriim bir akıl verinn