leylanuryildirims şehirden şehire veya eczaneden eczaneye fiyat değişmez. Hepsi aynı sistemi kullanıyorlar ve aynı barkodu okutuyorlar. Eczacı sizi kandırmış bildiğiniz. Ve kredi kartı ödemesine de vade farkı uygulayamaz. Çünkü yasal olarak öyle bir hakka sahip değil. Bence vakit kaybetmeden eczane ile görüşün veya tüketici hakem heyetine gidin neredeyse 2000 tl fazla ödeme yapmışsınız.
( kuzenimin eczanesinin muhasebesini kontrol ediyorum. Oradan detaylı biliyorum)