Merhaba bebeğim hep memede uyuyor 4 ay 13 günlük. Gece uykusuna geçirirken yatarak emziriyorum, arkadan ninni açıp eşlik ediyorum ve öyle uyuyor normalde saat 9-9.30 gibi uyumuş oluyor Buna razıydım öncesinde yine memede ama saatlerce mızırdanarak, ayakta emzirerek falan zor uyuyordu şimdi yatarak bende yorulmuyorum fazla.
Neyse uzattım bugün ilk defa yine yatarak emzirirken kendini çekti sırt üstü yattı gözler mayışmak üzereyken 5-10 dk falan ninnimi dinledi parmağını ağzına götürdü kımıldana kımıldana uyudu yani son 5-10 dakikada memede değildi😅 Benim icin büyük bir şey normalde memeyi iyice dalmadan ağzından çeksem hemen açar gözlerini. Şimdi merak ettiğim bunu nasıl devam ettireceğim. Bugün farklı olarak biraz geç uyuttum yatağa yatırdığımda 9.30 olmuştu saat ve oyun falan oynadık yoruldu sanırım.. belki bir gün kendi kendine uyur böyle böyle var mı tecrubeli anneler? Bu arada gece uykusuna geçtiğinde anne yanı beşiğine alıyorum sürekli benimle uyumuyor.. sabaha karşı yanıma alıp tekrar emzirerek uyutuyorum