gurbetkusu_7568 Kızlar deneyimli annelere bi sorum var bebeğim 16 aylık olacak ama gece 3-4 kez bazen daha fazla uyanıp emmek istiyor yatmadan önce doyurup yatırıyorum sizin bebekleriniz nasıl normal mi bu yada emzirmemek için ek bir şey veriyor musunuz gece
Dolores gurbetkusu_7568 1 yaşından sonra gece beslenmesine gerek yok. Alışkanlıktan uyanıyor. Keserseniz o da siz de güzelce uyumaya başlarsınız artık
Adakusss gurbetkusu_7568 benım bebeğimde 14 aylık aynı emmek için duygusal bagımlıklık için uyanıyor cokta yapacak bırsey yok bence analara uykı yok:)