Annelikdeneyimim- Kızlar bebeğim kaç gündür biberon almıyor mamaya başlamıştık emme ile doymuyor karnı aç olduğu halde tutmuyor biberonu bugün çok acıktı mamayı yaptım içmedi içine bisküvi ezdim bebek bisküvisi öyle yedi acaba öyle mi yapsam nasıl olur
bimuallime Annelikdeneyimim- Doğal vanilya özütü alın. Sıvı. İki üç damla damlatın mamaya alışınca daha az daha az en son hiç atmazsınız. Ben mama hiç kullanmadım açlıktan duramıyo aslında ama biberon aldığı an bırakır beni. Arkadaşım böyle alıştormıştı. Büsküvi vermesen sanki daha iyi
Annelikdeneyimim- bimuallime evet cnm bisküvi ile olmaz bu iş mecbur denedim bugün öyle alışırsa da kötğ