Bebeğimin son bir haftadır gündüzleri sadece göğsümde yatarak uyuyor. Bir yere bıraktığım an 2 dakika içinde uyanıyor. Kucağımda olmasını ben de seviyorum ama yalnızım, bu sıcakta hem onun yüzü isilik doluyor hem ben terliyorum hem de hiçbir işimi yapamıyorum yemek tuvalet bile yok. Yüzünü komple göğsüme dayayarak uyuyor nefes nasıl alıyor onu bile anlamıyorum. Yanına eşyamı koyarak başka yere koymayı denedim olmadı. Bir yere yatırınca morarana kadar ağlıyor. Buna bir çaresi olan var mı? Hem üzgün hem yorgunum