Kızlar bebeğim 6 buçuk aylık bu zamana kadar küçük beşik aldık onda yatıyordu ama istediği gibi dönemiyordu sığamıyordu. doğal olarak gece çok uyanıyordu 🥹 Bugün şimdi odasına yatırdım uyuyor hemen yan oda ağlasa duyarım hemen ama erken mi diye de düşünmüyor değilim sizce bundan sonra büyük beşik almalı mıyım yanıma ne kadar erken o kadar iyi mi önerilerinize açığım teşekkürler şimdiden 🥹🙏