KuzeyinAnnesi03 evimi bastılar temizlicem derken üstümden buldum çok iç çamaşırımın arasında kalıp ısırdığınj düşünüyorum tam dikiş yerim dokununca yüzeysel acıyo hafif şiş çok minik bi yer önce kızarmıştı sonra kızarıklık gitti ama hala dokununca açıyor sanki böcek yemiş gibi aynı dışarıdan bi değişiklik yok ama ben çok evhamlıyım