uguremi Merhabalar hanımlar acaba sizde benim gibi misiniz aslında böyle değildim ilk oğlum Doğunca böyle oldum ve sekiz yıldır da Bu şekilde devam ediyor Kıyafetlerinizi Hangi derecede Yıkıyorsunuz acaba benim fark etmiyor Beyazlar Renkliler Hep 60° 🙄
asellmomm11 uguremi beyazlar 60 renkliler 40 siyahlar 30 düşük derecede acaba temizlenmediğini mi düşünüyorsunuz birde ben balkona asarım güneş kıyafetlerdeki bütün mikropları öldürüyormuş
zkusagianne uguremi yorumları okuyunca acaba pismiyim dedim hepsini 40 atıyorum kızımın zıbınları o yüzdenmi temiz çıkmıyor acaba birdaha birdaha atıyorum çıksın diye
Yorgun_ana112 uguremi beyazlar 90° bı gece önceden leke cikarticiya basıyorum renklileri 60° on yikamali
suheyla92 uguremi 40ta yikarim eger cok camasir birikmemisse tum renkleri bir atar renk ayirici mendil atarim aralarina hic de karışmıyor renkleri. Hepsini psikopat gibi ayiranlar yeterli sayida camasir yoksa hir iki parcayla bos makine calistiranlarin suyu israf ettigini düşünüyorum cocuklarimizdan caldiklarini düşünüyorum.
uguremi uguremi asellmomm11 bmde balkonuma asıyorum bu huyumdan kurtulmak istiyorum çünkü kıyafetlerim soluyor 🙄
asellmomm11 uguremi düşük sıcaklığa ayarlayıp saati uzun ayarlasanız uzun yıkandığı için belki alışmaya başlarsınız
suheyla92 zkusagianne yok ondan degil bebek deterjanlari cikarmiyor lekeleri ben xe ayni dertten muzdaribim sinir oluyorum onceden leke cikarici sprey sikiyorum ya da sodyum perkarbonatli suya basiyorum bi gece sonra makineye atiyorum anca temizleniyor. Hele minnak coraplari kirleniyo cikmiyo sanirsin yuruyo cocuk daha 4 aylik 😂
suheyla92 Yorgun_ana112 camurda mi geziyo sizin aile 😅 tabi yorgun olursunuz bu kadar teferruatla kendinize eziyet ediyorsunuz ön yikamaya ne gerek var su israfindan başka bisey degil.
kizimdakizim Yorgun_ana112 ilginç herkes şaşırmış ben de aynısını yapıyorum hatta herkes aynısını yapıyor sanıyordum 😀 beyazlar 90 dan aşağı beyazlamaz ki kirli gibi oluyor yine
uguremi suheyla92 ama tepsi nasıl yıkanır ki pijama evde giyersin dışarı kıyafetin ayrı olur dışarının tozu toprağı evde kıyafetle bir olmaz ki 🙄
birpofidikannesi Hepsi ön yıkamalı olarak beyaz 60, renkli koyu açık fark etmez 40, kızımınkiler 30, çarşaf nevresim 30, paspaslar 40
afraybars1 uguremi renkliler 40, beyazlar 90. Beyazları çoğu zaman geceden makinede ıslayıp ertesi gün çalıştırırım beyazlar daha da beyaz olur 😂
Yorgun_ana112 kukuliiii yok hiç bişey olmuyo kayinvalidem bütün çamaşırları 30 derece yikiyo beyaz renkli 😀