Arkadaşlar kızımı gun ıcerısınde ben emzirip gece yatarken 60 cc mama veriyorum.evet mamayı yıyınce resmen bayılıyor.Bu ıkı uc gundur gun ıcerısınde asla uyumuyor sureklı emmek ıstıyor ve ağlıyor.Annemde cocuk ac demek doymuyorkı uyumuyor diyor.Napacam cıldıracam kafayı yıcem bır fıkır verın.bunarads kızım 1ay 13gunluk.Doktorumuz gunde bes bez degısebılıyorsan ısıyorsa mama verme dedı ondan mamayı bıre dusurmustum