Kızlar kızım 20 aylık yavaştan kesmeyi düşünüyorum resmen tiryakisi her 15 dk da bir istiyor.
Salça sürüp uf oldu dedim salçayı yaladı narekşisi sürdüm çok güzel dedi ssesese 😅 yavaş yavaş sonlandırmak istedim olmuyor aslında emsin istiyorm çünkü sütüm varve bu bağ çok güzelbitsin istemiyorm ama bazen ağlayacak raddeye geliyorm öyle bunaltıyor sürekli istiyor havalarda sıcak önerisi olan?