11 günlüğüz 1 haftadır sütüm. 50-60 ml geliyor. 2 saatte bir emzirip geri kalanı sağıyorum. Emzirdikten sonra da 20-30 ml çıkıyor. Bol su içiyorum bestlak damla v.s hepsi var.süt yapan herşeyi de yiyip içiyorum. Neden artmıyor ne zaman artacak acaba?