Mom0008 kutupyildizi turuncu pembe şeklimde idrar bezde görüyorsanız eğer bol bol emzirin ilk zamanlar oluyor öyle telaş yapılacak durum yok beslenme düzene girdikçe geçiyor
Ruzgarmommy kutupyildizi bol bol emzirin ama hemen geçmezse doktora götürün derim oğlumda öyle olmuştu idrar yolu enfeksiyonu çıkmıştı sonrasında 10 günlük bir yoğun bakım sürecimiz olmuştu umarım hemen geçer
suheyla92 kutupyildizi daha cok kucuk doktora goturun enfeksiyon olabilir. Daha buyuk olsaydi susuz kalmistir derdim ama cok minik bu günlerdeki hatanin geri dönüşü cok zor oluyor