alperenmommm Merhaba ek gıda sürecindeyiz kendi bahçemizden şeftali getirmiştim biraz fazla geldi buzluga dilimleyip koysam daha sonra çocuğuma yedirebilir miyim zararı olur mu ?
Ecem__ alperenmommm dondurucuxa karariyor..ama normal buz dolabiysa bizimkiler orda duruyor seviyor soguk meyve yemeyi sicaklarda hosuna gidiyor
Mazikeen alperenmommm dilimleyip buzdolabı poşetine koyup atıyorum şeftaliyi kızımda bende çok seviyoruz sıcaklarda mis gibi
gurbetcimami alperenmommm dondurucuya atıp buzluyken de robottan geçirip dondurma niyetine yedirebilirsinz çok güzel oluyor
Ecem__ Ecem__ seftaliyi soyup siselere koyardi kaynanam taze taze kişin yiyorduk taze gibi olurdu nasil yapiliyor bakin deneyebilirsiniz
Okuyanbiranne alperenmommm tabi zararı olmaz önce yağlı kağıt ğstğnde tek tek ayrı ayrı koyun dondurun tepside sonra kaba alın o zaman yapışmaz
Okuyanbiranne alperenmommm püre yapın atın tek kullanımlık poşetlere kışın yoğurda koyarsın miss çok yaparım