Atisinannesi23 benim kızımda 13 aylık yürüdü ve 15. Ayında doktora götürdüm bariz bi içe basma vardı solda içe basma çıktı ortopedi profüne gittik film falan çekti eklemleriyle ilgili bi şeymiş güçlendikçe düzelir ama aklı erince sen müdahale edeceksin dedi doğru yürümesi için dediii d vitamini eksikliğindede görülüyormuş çocuk doktoruna gidip değerlerine baktırdım sonra d vitamini yazdı aksatmadan her gün veriyorum sağlık ocağındaki ebemizde farklı zeminlerde yürüsün duyusal gelişimi için çok iyi olur 4. Yaşına kadar çok önemli düzelmesi sonra daha zormuş işte kumda çimende toptakta yürütmeye çalışıyorum şuan 19. Ayında daha iyi basıyor