Boncuk_06 inanın o kadar kötüyüm ki sizi çoook iyi anlıyorum. psikiyatriye başvurdum ama emzirmemi sonlandırmamı istedi diye kızıma kıyamadım. 1 gün iyiysem 5 gün kötüyüm. ölmek istiyorum ama kendi yaşamıma asla son vermem. bebeğimi bile isteye bırakamam. beni en çok yalnızlık yoruyor. eşimden başka kimsem yok. eşimde çalışıyor filan yalnızım gsnel olarak. derdimi anlatacağım bir tane arkadaşım yok. kızım doğduğundan beri hastanelerdeyiz birazdan yine gidicez. o kadar yoruldum o kadar daraldım ki. böyle yazıp içinizi bunalttıysam çok özğr dilerim. ben şahsen bana neyin iyi geleceğini çok iyi biliyorum. bir kaç güzel dostluk,gezmek,alışveriş yapmak. arkadaşlarımla kahkahalar atmayı sohbet etmeyi çok özledim. belki size de bu iyi gelir. arkadaşlarınızla yakınlaşıp vakit geçirin zaman öldürün. iç sesinizi dinleyecek zaman bırakmayın kendinize. tabi böyle bir imkanınız varsa