Kizlar merhaba. Kızım 9 aylık. Ek gıdayı asla kabul etmeyen bir bebek. Sadece su, sulu meyveler ve anne sütü ile besleniyor. Yaklaşık 3 aydır da büyük tuvaletini uzun süre yapmıyor. Bazen 4 gün falan üst üste düzenli yapıyor sonra 7-12 gün arası yapmıyor. Doktorlara danistigimda ise normal bir durum diyor. Başına gelen var mı. Neler yapmalıyım. Çok üzülüyorum. Lütfen akıl fikir verin.