_sinemre_ MomTubi dikişler eridiği için size öyle geliyor benimde öyle olmuştu iyileşiyodur ☺ 3 haftayı bulmuştu tamamen düşmeleri
Efenin-annesi Ayyy en kötü yani normal dogumdan sonraki o dikislerdi hala oturamadigim günler geliyo aklima içim ciz ediyor 😑😑 1 ayda tamamen geçmişti benimde
haticed_ MomTubi canım benim bir de şimdi aklıma geldi. Doktorum bana saç kurutma makinesini ılık konuma getir oraya dopru tut dedi. Ben yaptım hem rahatlatır biraz hem de iyileşmeyi hızlandırır 🙏😊