Gemiyle arabayı geçirmek biraz pahalı Marmara adası için tek geçişe 1200 istiyorlar dönüş için tekrar 1200… Kısa bir tatil için gidiyorsanız bence arabayı barbaros limanında bırakın dönüşte alırsınız adada zaten ulaşım oluyor otobüs vs olarak. Belki Avşa için ücret değişebilir. Barbaros roro numarasını paylaşabilirim isterseniz bilgi almak için ararsınız sabah ücret ve saatler için daha fazla bilgi verebilirler