_alyazmali_ Selam bu durumu yaşayan veya çevresinde yaşayan oldumu 4 yas aşırı kaygılı ve herseyden korkuyo pedagog randevumuz var bu şekilde olup nasil tedavi edildi,geçici bir durum mu yoksa kalıcı mi ,bilgilerinizi dinlemek isterim
svlbrl _alyazmali_ merhaba Kesınlıkle pedagog değil çocuk psikiyatristine götürmelisiniz. Yönlendirme yapacaktır
_alyazmali_ Hala tuvalet eğitimini kabul etmiyor bezini asla bırakmıyor çok uğraştım olmadı yani takıntısı o bezi asla bırakmıyor belki beni yargılanacaksınız ama çok zor durumdayım bu yaşta bezliyiz
_alyazmali_ evin34 evet konuşuyor yani bizim gibi net olmasada derdini anlatıyor ama bazı kelimeleri sık soruyor tekrar ediyor
evin34 _alyazmali_ Bahsettığiniz tekrar ekolalı oluyor sanırım siz ona nasılsınız dedıgınızde size aynısını mı soruyor?
_alyazmali_ evin34 hayır öyle demiyor mesela kırmızı arabasını çok seviyor sürekli onu soruyor ondan sonra diyor mesela kırmızı arabamızı ne zaman aldık falan sürekli aynı sorular kelime dağarcığı az olarak gibi ama takıntılı çok uzuluyorum
Elifhakan12 _alyazmali_ benim kızımda 3.5 yaşında sorduğu soruyu 1-2 DKK sonra tekrar soruyor ben pedagogla konuştum normal dedi
_alyazmali_ evin34 evin34 evet izliyor sürekli olmasada sizce ne yapmam gerekir çok üzülüyorum hala bezli herseyden korkuyor çoğu şeyden tırnak kestirmiyo sac kesiminden korkuyor vesaire kaygıları cok
evin34 _alyazmali_ İlk etapta ekranı kesinlikle sıfırlıcaksınız ne olursa olsun asla izletmıceksınız siz de dahil evde kardeşi veya abı ablası var mı bilmiyorum bol bol kıtap okuyacaksınız nerde sürekli akranların içinde olmak zorunda kreşe verin ama ilk etapta bezden kesmenız gerekıyor gece yatmadan önce hikaye okuyun bağ bahçe gezdirin bırakın üstünü başını kirletsın yanı kısacası işinizi gücünüzü bırakın çocuğunuzla oynayın tabi ki çocuk psikiyatride görmeli değerlendirsin.
_alyazmali_ evin34 çok teşekkür ederim ama bezi kabul etmiyor bensizliği yani ağlıyor aşırı kaygilaniyor cikarinca
evin34 _alyazmali_ Rica ederim faydam dokunursa çok mutlu olurum erkek çocukları bezden bıraz zor ayrılıyorlar 1 ay dedıklerımı uygulayın bana tekrar yazın olur mu çocuk gelişim mezunuyum yardımcı olmak ısterim.
_alyazmali_ evin34 olur inşallah düzelir ve bezide bırakırız, çevre baskisida çok askere gidince bırakır falan diyorlar bezi çok yoruluyorum ne yapayım olmuyor iste zorlamak çare olmuyor daha çok kaygi yasiyor
Elifhakan12 _alyazmali_ sadece bende ayrılmak istemiyor onunda dışında benim korktuğum şeylerden bile korkmaz, özgür ruhlu bir kız..Bana bu yaşlarda merak duygulari çok olduğundan detaylı öğrenmeye çalıştığında tekrar tekrar soruyor demisti
evin34 _alyazmali_ Boşverin milleti çocuğunuzu en iyi siz anlarsınız sadece ekranı kesin sosyalleştirin ona zaman ayırın gerisi gelecek🌸
_alyazmali_ svlbrl benzer veya aynı durumu yasadiniz mi veya çevrenizde yaşayan oldumu psikiyatrist nasıl ve nesekilde yönlendirdi ne söyledi?