Kızlar bebeğim 2 yaşında. 5 gündür tuvalet eğitimi veriyorum çişini çok güzel öğrendi geldiğinde yapıyor tutuyor ve asla kaçırma yok ama maalesef kaka hep bir sorun bizim için. Saat 10da başlıyor kakam geldi demeye sürekli huzursuz artık tutamadığı zaman yapıyor ağlayarak. Bugün en kötüsünü yaşadık. Kakasını yaptı ama rahatlayamadı sürekli ağlıyor karnını tutarak sonra bir baktım hep kiloduna kaçırmış az az ama asla yapmıyor sürekli acıyor yıka diyor artık ne yapacağımı bilmiyorum lütfen nasıl bir yol izlemem lazım