Hanımlar , 3 yaşında oğlumuzda konuşma geriliği var. Şu an kreşe gidiyor. Kelime sayısında artış ve 2 cümle kuruyor. 3 cümleye de yavaş yavaş kurmaya çalışıyor. Fakat yaşıtlarından yine de geri. Bir tanıdık vasıtası aracılığı ile devlette çocuk pski bölümünde dr tanıdık bulduk. Hemde bizi dil terapistine yönlendirsin diye ama eşim gitmesini istemiyor. İleri de önüne çıkarsa , kamu personeli olmak ya da başka durumlarda diye. Çıkar mı ileri de ya da çıkıyor mu bilgisi olan varsa sevinirim. Teşekkürler