elanur25 Kızlar normal doğum yağtım çok korkuyorum taktırmaya acaba nasıl oluyo pozisyonlarda belli olurmu kayar mı acabaa
Birdunyabircennetannesi elanur25 Takılırken hiçbir şey hissetmedim 5 dk sürdü hiç acı olmadı Kaymadı da ama bana yaramadı çıkarttırdım Yani her bünyeye yaramayabiliyor Adet olamıyordum
Kaardelen elanur25 Bende de korku var açıkçası. Taktırmak istiyorum taktıramıyorum. Acısından çok ilişki sırasında ne olur bilemiyorum.
1334 elanur25 Ben 2 seneye kadar kullandım 2 . Çocuğu düşününce çıkartmıştım her hangi bir problem yaşıyacağını düşünmüyorum. Spiral yine taktıracağım bugün görüştüm kan tahlili falan istediler Salı günü gidip taktıracağım
mavisdrn58 elanur25 bende düşünüyordum takiiii geçenlerde bir tanıdığın takılı kalmış diye duyduğuma kadar, korktum ve takmadım takamamda artık o korkuyla
elanur25 Kaardelen bende onu düşünüyorum en çok onu geçtim genç insanlarız acaba her pozisoyana uygun mu naısl ömrü bilemedim
Kaardelen Tomris-Hatun Sanki böyle canlandırma yapınca ilişki sırasında oraya çarpacak gibi geliyor insana.😂
1334 Betul-polat06 dün adet oldum pazartesi kan tahlili vericem Salı sonuç çıkarsa gel dedi öyle yapıcam kan tahlilinin içinde gebelikte var onuna yaptırıyorsunuz emin olduktan sonra takıyorlar
Tomris-Hatun Kaardelen dun senle konuaurken bi sinir basti bi igrenme basti Allahtan gecti suan saglikli 😂