Aylingneess Elif33 anne sütü yoksa formül süt kullanmalısın henüz bağırsakları gelişmiş değil çok erken
Kumsall87 Elif33 Ek gıda için henüz çok erken. Formül mama verin. Zaten ek gıdaya başlasan bile doyumluk veremezsin anca 1 çay kaşığı tadımlık. Süte ihtiyacı var. O yüzden formül mamaya başla bence. Aptamil ya da hipp deneyebilirsin👍