Edag ben 13 aylıkken bıraktırdım azaltarak 10 günde çok ağlayınca gece vermiştim azalta azalta gündüz hiç vermemiştim son günler de.
Bi anda kesmedim , gece uyanınca su , emzik denedim uyumazsa emdirdim v ama 1-2 uyudu , emmeyi bırakınca geceleri çok güzel uyuyo tavsiyem bıraktırmanız , hem anne için hem bebek için , ek gıda fazla yemeğe başladı, yatmadan ayran yada kefir içirin eğer içerse uyuma süresi de uzuyo , benim yaptıklarım bu şekilde