Socialmomm_ bizde gün aşırı yapıyorduk, ben adetimin bittiğinin hemen akşamına yaptım bazen. Ama net kesin olarak o zaman tuttu diyemem. Rabbim ne zaman nasip ederse o zaman olur. Kafaya takıp stres olmadığın zaman, mutsuz olmadığın zaman, bu konuyu düşünmeden hep mutlu olduğun şeyleri yaptığın bi zaman denk geliyor ve oluyor bence. Çünkü bende kafama çok takıyordum olmuyo olmuyo diye sonra aman deniyoruz işte olursa olur dedim saldım baktım hiç ummadığım zaman hamileyim. 5 ay sonra oldu mesela 🤗🤗